tisdag 7 juni 2011

Så var den ledigheten slut...

Det var riktigt skönt att vara ledig några dagar. Det behövdes verkligen. Jag har inte fått så mycket gjort som jag velat. Har sytt lite och testat att överföra bilder till tyg på ett lite annorlunda sätt, det blev jättefint..
Jag hade tänkt göra i ordning det här gamla bordet, men det hann jag tyvärr inte. Ska nog bara skura rent det med såpa och inte måla.. Vi får se.. Nu har jag några dagar med massor av jobb sedan kan jag nog vara ledig en dag eller 2. Då ska jag sy färdigt av alla broderier jag gjorde i helgen...
Ha en riktigt bra vecka! KRAM!

1 kommentar:

Cc sa...

Tänk att det alltid är så när man är ledig. Man har tron om att hinna massor å så blir man lite besviken på allt det där man inte hann. Så är det ofta här, hmm. Hoppas tiden går fort så du snart får vara ledig igen . Kram


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails