söndag 3 april 2011

"Världens" lyckligaste.... är JAG.....

Sedan i torsdags har jag haft en låda hemma som jag inte öppnat fören idag. Har kikat på den men inte vågat lyfta upp min dyrgrip.... Känns lite overkligt att den står hemma hos mig faktiskt. Varje kväll har jag läst instruktionsboken och jisses vilken maskin.... Jag älskar min 350E men nu kan jag sy ännu mera fint. Flera hundratals dekorsömmar och hur mycket finesser som helst. Jag skulle sätta ut min brodyrmaskin för försäljning men det behövdes inte. Fick en spekulant ändå.. härligt att det gick så fort...
Precis som den förra brodyrmaskinen köpte jag den nya hos Symaskineriet i Karlstad
Nu önskar jag mig bara lite mer fritid så att jag kan sy massor.

Pirrigt att lyfta ur den ur lådan... väldigt tung....
Här står underverket på mitt sybord.
Janome Memory Craft 11000
Jag kommer verkligen sakna min Janome 350E. Mest för att jag lärt mig den och är rädd för att jag inte klarar av den nya.
Ha en riktigt härlig söndag önskar en lycklig och numera rätt "pank" symaskinsägare!!!!!KRAM

2 kommentarer:

Cc sa...

Men å! Tänk om jag vetat det. Kram

Birgitta sa...

Grattis till din nya fina maskin. Lyckost. Önskar dej en riktigt trevlig vecka.
Kram Birgitta


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails