lördag 12 juni 2010

Lantlig Charm... Är du utan så hittar du den hos mig.

Vilken lycka att få komma hem från semestern idag och hitta en låda full av underbara böcker. Inte vilka böcker som helst utan den som många väntat på.... LANTLIG CHARM...
Vi har inte varit hemma så många timmar men jag har redan hunnit bläddra i den massor. Så underbart fin bok. Läs mer om den HÄR
Jag har fortfarande några exemplar kvar så har du inte lyckats få tag på en bok så maila mig. Adressen hittar du här till höger.
Jag har en annons med i boken och är i full gång med att göra om min hemsida. Den har blivit lite försenad eftersom jag jobbat så mycket. Men nu verkar det som vi äntligen hittat en kock... och jag får äntligen lite mer tid över för det jag mest av allt gillar att hålla på med.


Den underbara boken.

Min annons i boken.

Ha en fortsatt trevlig helg. Nu ska jag bläddra i boken igen... KRAM

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Hallo min vän !
Åhh vad roligt att höra att du gillar vår bok !!
Och såå himla bra att du nu har hittat en kock, så att du får mer tid över till det andra..det är du värd, du har jobbat o slitit sååå mycket den senaste tiden !!
Ha nu en toppen dag vännen
Kraaam Anette


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails