måndag 14 juni 2010

"Rynkstrykjärnet" den lilla mirakelmaskinen.

Bilden på det gamla strykjärnet är inte mirakelapparaten jag menar men jag kan tyvärr inte visa någon bild på den här på bloggen eller på min hemsida. Företaget som säljer dessa tillåter inte det. De har sina bestämmelser om än lite konstiga kan man tycka. För ett tag sedan skrev jag om hur bra den verkligen är och nu tänkte jag visa er lite vad det är för en litet "strykjärn", som den brukar kallas.
Jag köpte min för över 2 1/2 år sedan för att använda den i mina behandlingar i Helhetsverkstan och tyckte redan då att den var suverän. Sedan hamnade den i vila ett tag tills en kompis började sälja den och företagets produkter. Då blev jag intresserad igen och köpte mig deras nya lilla "manick" som är 5 ggr starkare än den gamla. Jisses.... den är bra och deras hudvårdsprodukter är suveräna. De är dyra men värda varenda krona eftersom de är så dryga.

Jag har även börjat äta deras vitaminer och kände mig redan piggare efter ett par dagar. Det här året har jag varit så trött efter att ha jobbat alldeles för mycket......
Och nu är jag så pigg så att jag sitter och gör ett inlägg kl. 3 på natten. Semestern eller vitaminerna??? det är frågan.... nog både och...

Företaget som säljer dessa produkter är jättestort och deras system kan ju liknas med ett "pyramidspel" tycker en del... och det är kanske inte min grej direkt men det bryr jag mig inte om eftersom produkterna är det bästa jag hitills provat och inte är ute efter att bli miljonär.

Jag har registrerat mig på deras sidor, och även en liten Webshop ingick då, så att vänner och bekanta lätt kan gå in och läsa om företaget produkterna, och även köpa dem om de/ni skulle vilja utan att själva registrera sig som distributör. Men vill man köpa det lilla underverket till det bästa priset och spara ett par tusenlappar så registrerar man sig som distributör. Man köper sina produkter och behöver inte göra något mer än det om man inte vill skaffa sig massor av folk under sig och tjäna pengar förstås...
Det här gör Den lilla Galvaniska handenheten:

Redan efter första behandlingen upplever du en markant skillnad i hudens

kvalitet och fräschör. Behandlingen är djuprengörande, utjämnande, reparerande och återbyggande.

Blodcirkulationen ökar

Rynkor och linjer minskar för att så småning om försvinna

Porstorleken minskar

Jämnare och spänstigare hy

Påsar och mörka ringar runt ögonen minskas och dämpas

Huden blir mjuk och len

Ungdomlig lyster



Den här rekommenderar jag inte att stryka ansiktet med.

Jag hade tur hittade den här på YouTube. Får säkert inte ens ha den på min blogg... så skynda er att titta på filmsnutten innan jag får ta bort den.......



Mina länkar till produkterna och den lilla Spa- enheten med Galvanisk ström hittar ni högs upp till vänster. Har ni tid och vill bli lite fräschare i hyn så titta där och hör gärna av er om ni undrar över någonting. Antingen via mail eller på tel: 072-2351010.
Imorgon kväll tänkte jag dra vinnaren i min lilla utlottning. Så är det någon som missat
den så finns det lite tid kvar.
Oj... nu blev det nog för mycket att läsa för er....
KRAM... och ha en riktigt bra vecka
(nu hinner jag sova 3 timmar... suck....)

1 kommentar:

Norregård sa...

Hej!
Välkommen hem!
Du har då alltid massor på gång!!
Låter som semestern har gjort Dig gott;o) Så fin din annons är!

Kram Malin


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails