måndag 17 maj 2010

Vernissage i Kommunhuset i morgon...

Det ska bli så kul att se elevernas arbeten. Hoppas att det kommer mycket folk. Imorgon kommer eleverna vara där hela dagen . Jag följer med Ida direkt på morgonen för hon hade några tavlor hemma som behövde ramas in och de ska vi hänga upp. Hon kommer bli skogstokig om hon går in här och ser sina tavlor. Jag tar risken för jag tycker de är så fina. Men det gick inte så bra att ta kort eftersom det är glasramar.
Vi firade Kim som fyller 16 år idag. GRATTIS igen KIM!!!!!


Den här är cool tycker jag.

En cool nöjd 16-åring.

Den här måste jag bara få av Ida.... så fin...synd att bilden jag tog blev så dålig.
Oljemålning.
Ja hon är duktig min Ida.... Ska bli så spännande att se det övriga hon gjort i bla. gips och keramik. Ha det bra alla gulliga som kikar in hos mig... KRAM...

7 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Gomorron !!
Åhh så duktig hon är..vilken talang alltså !!
Och du, vad fina kläder du köpte i förra inlägget, och det där fotot på din dotter vid dörren, jag trodde allvarligt att det var en reklam bild för något fint klädmärke eller nåt..sååå fin bild !!
Ha det gott vännen
Kraaam Anette

Päivi Fagerström, Hem & Trevligt sa...

Hej! Ja hon är helt enkelt super- talangfull din dotter. Kanska kan jag få någon till butiken en stund så jag kan komma och titta.
Och du...gud vad ni är lika du och Kim...helt otroligt!
Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilka häftiga tavlor! Hon är verkligen jätteduktig!
Hoppas det går bra med utställningen!

Och Grattis till 16-åringen!

Kram
Marie

Anki sa...

Jotack, här är det bara bra!
Men oj, den tjejen är ganska enastående...vilka tavlor hon målar! Å Kim, är han lik sin mamma som ett bär eller?...jisses vad lika ni är!

Sköt om dig vännen!
Kramis!

Viola sa...

Vilken talangfull dotter du har, förstår att du är stolt, KRAM

Norregård sa...

Hej!!
Vad spännande, så duktig hon är!!!
Kan tänka mig hur stolta Ni är!!

kram Malin

torparhuldas blogg sa...

Fantastisk tjej Ida! Henne kommer vi få se mer av, är jag helt säker på! Lycka till! Kram Anna-Karin


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails