torsdag 9 april 2009

Vaktelägg och Gåsägg

De här fina äggen fick jag av min vän Anna-Karin. Jätte vackra Vaktelägg och flera tomma Gåsägg. Gåsäggen tänker jag pynta med något fint och vakteläggen är det meningen att vi ska äta upp. Tack så mycket för de fina äggen Anna-Karin och hoppas att det gick bra i skogen i dag.
Ha nu en riktigt trevlig påsk. Jag ska fortsätta att lata mig och börja läsa bok nummer 3 för i dag utan att få dåligt samvete. En lat dag kan man unna sig i bland.

Lina ville att jag skulle lägga in den här bilden som hon tagit. Hon ville bara visa hur en morot ser ut när hon äter den.

1 kommentar:

Fru Sirlig sa...

Kikar in för att önska dig en Glad påsk, tack för påhälsningen hos mig. Så mycket fint du har på bloggen:)

Trevlig helg önskar jag dig
Heléne


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails