onsdag 1 april 2009

Latinskt dokument , vad fint!!

Jag har köpt en tavla. Det är ett latinskt dokument, en dikt. Den är jätte fin men jag har inte bestämt mig för var den ska sättas upp ännu. I går när jag var in på tyg affären så höll jag på att svimma, där fanns så vackra gardiner. Det fanns bara 2 längder men när jag såg priset blev jag så besviken. Man kan inte köpa längder som kostar 1200:- styck ELLER??
Men å andra sidan så kan man inte leva utan dessa gardiner heller. Det var vad jag sa till min käre man Och då sa han : Men köp dem då om du inte överlever utan dem. Han vill väl ha mig kvar antar jag. Nu har jag ångest och kunde knappt somna för gardinernas skull. Vi får se, jag ska fundera ett par timmar till.


Jag älskar Orkidéer, men tyvärr så dog nästan alla mina innan vi flyttade hit. Jag glömde dem ute på balkongen efter vi hade haft husvisning när vårat gamla hus skulle säljas. Klantigt..
Nu fick den här följa med hem.

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails