söndag 8 mars 2009

Städa badrum

I fredags började jag städa i badrummet och som vanligt när jag städar så måste ju någonting målas också. Det blev 2 turer till färghallen. Jag visar bilderna när allt är färdigt. Vårat badrum är nog Sveriges tråkigaste men vi kommer inte att renovera det innan vi byggt ut tvättstuga/badrum där nere först. Men lite färg skadar ju inte så länge.
Det får bli lite djurbilder under tiden.

Vi tog in Ronja så att Alexi kan vänja sig vid katter också. Det gick jättebra.


Alexi växer så att det knakar. Snart kan man inte bära henne längre. Hon är en jätte go hund. Mycket passande bara. Hon vill gärna smaka på mina möbler ibland och det uppskattar jag inte.Lika bra att vänja pudlarna också. Zoro var jätte duktig men Fiffi var lite jobbig.
Zoro sitter helt stilla.

Vad gör ni där uppe kompisar?? Hur kom ni upp?

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails