måndag 9 mars 2009

Blocket fynd

Det här badrumsskåpet hittade jag på Blocket i höstas. Det är Svedbergs Romantica. Nypriset är nästan 18000:-, med handfat, blandare och tillhörande spegel. Jag betalade 1/4-del av det. Den skulle inte målas egentligen, men när jag höll på med badrummet så bestämde jag mig för att göra det i alla fall. Den ska vara inne på den lilla toaletten på övervåningen. Vi har faktiskt börjat med lilla toaletten nere också. Toalettstolarna är inhandlade så nu är det bara att sätta fart.

Den är inte så dum i brunt, men eftersom det fanns lite skavanker så blir det nog bäst att måla.
Här har jag grundat.

Jag hoppas att den blir lika fin som på bilden nedanför.Den här bilden har jag också lånat och så såg möbeln ut innan vi plockade isär den.

Här inne ska den vara. Ful toalett just nu, men inte länge till hoppas jag.

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails