fredag 6 mars 2009

En film om Lina och sommaren.

Den här lilla filmsnutten har Sussie gjort.
Den får mig att längta till våren och sommaren. Bilderna är i från somras när vi höll på att måla
garageplankor och förbereda som galningar inför husförsäljningen.
Den här sommaren blir nog inte så lugn den heller eftersom vi inte ens har någon trädgård nu.
Jag längtar efter "mina" tulpaner, hortensior och alla andra växter som jag planterat under de 13 år som vi bodde på Domarevägen. Nu har jag nada, ingenting bara ogräs som brännässlor, hallonsly och diverse annat skräp.
Vi får nöja oss med Sussies filmsnutt om vi vill se blommor helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Filmsnutten" (som var den klippta,förkortade mms-anpassade versionen) får mig att längta tillbaka till sommaren 2008.
Mina "Lina-veckor" kvalar lugnt in på min topp-3 lista av "Mina Bästa Sommarminnen -någonsin!!!"

Jag hade såååå roligt med den tjejen. Hon stal en liten del av mitt hjärta....
Sommaren hade definitivt I N T E varit lika rolig utan henne...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails