måndag 30 maj 2011

Lite fler armband...

I helgen har det varit mer stressigt än vanligt. Min bästa väns son konfirmerade sig och jag hade full fart på jobbet. Men jag lyckades hinna med allt till slut... så nu är man rätt så trött och sliten. Vi hade mycket på jobbet i går. Morsdagsmeny och en konferensgrupp på det. Restaurangen var så gott som full på eftermiddagen. Jättekul var det. Nu jobbar jag 3 dagar till och sedan är jag ledig i hela 4 dagar. Kommer inte lämna mitt hus då. Blir till att slappa och försöka göra lite mer smycken och brodera lite. I natt gjorde jag lite fler armband för påfyllning av mitt skåp på jobbet. Sålde slut på nästan alla förra veckan. Carpe Diem står det på de här. På onsdag ska jag skriva ett viktigt prov så nu börjar jag bli stressad för jag har massor att läsa och lära mig innan dess... får väl stå i köket på jobbet och laga mat och plugga samtidigt. Det blir nog inte många timmars sömn innan onsdag, för jag måste verkligen klara provet då.....
Lite somriga färger igen.....

Ha en riktigt bra vecka! KRAM!

2 kommentarer:

Eva sa...

Halloj Aydan! Tack för den super goda maten i lördags hemma hos Tiina. kramizar Eva&Tapio

Unknown sa...

Heeej .. vilka jättefina armband!
Du verkar ha lite mycket on your plate just nu .. glöm inte att andas :)

Du är sååå välkommen till oss när du kan. Skulle va jättekul å ses!

kram kram
Malin :)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails