söndag 10 oktober 2010

Så här såg det ut...

När jag kom hem från jobbet idag. Jag tror att det kommer att bli kanonbra. Micke är så duktig. Det blir inte färdigt ikväll för det blev för mörkt ute. Dörrkarmen ska sågas till och det går inte att göra det inne. Om jag orkar så börjar jag måla lite.

Hatthyllorna ska vi ta bort och ha 1 eller 2 hyllor så att alla moppe och cykelhjälmar får plats.

Det blir fint med ett fasat hörn istället för vinkelrätt.
Bastukänsla.
Dörrarna. Ska nog byta handtag.
Tänkte kanske ha 1 av de här speglarna på väggen. Frågan är om jag ska måla den vit eller svart??
Får väl måla 1 vit och en svart och sedan se vilken som passar bäst helt enkelt.
Ha det bra. Kram!!!

3 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Så fint det blir ni är verkligen duktiga båda två. Har precis en sådan där spegel. Har målat min vit och shabbat fast tagit bort glaset. Ha de gott!
Kram
/Sara

Cc sa...

Gisses vad det händer hemma hos dig, belysning. Fix i hallen, madre mia jag hinner inte med. Men just nu går allt i slowmotion här, glömmer till och med att stänga av spisen. Hoppas jag blir frisk snart. Kram

Hannis sa...

Wow!Vad snabbt det går.
Det där kommer att bli kanon!
Vilken bra idé att bygga in så där.
Ordning kommer det att bli=))

Kram Hannis


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails