lördag 3 juli 2010

Fick med mig lite rosor hem...

Från Turkiet. Inga riktiga dock... men så vackra tycker jag att de är.
Sitter och är halvkrasslig. Ryggen börjar bli bättre men örat och halsen krånglar lite och livet känns inte alltför roligt just nu. Har nog gjort mig osams med resten av världen också verkar det som... men kanske det ordnar sig det med...
I morrn ska jag i alla fall åka till Dalarna om jag känner mig bättre. Har bokat det största släpet med kåpa. Jag har aldrig kört med släp så får se om det går bra. Tror inte att jag behöver backa mer än en gång. Min gulliga arbetskamrat har sparat 4 kärror med vackra gamla möbler och saker till mig. Så lite roligt är ju livet trots allt... och när jag väl kommer hem med allt så kommer jag att må perfekt.... möbler kan ju göra vem som helst frisk (och kanske snäll).

Ljuvlig ros.
På en toalettborsthållare.

Tvålpump.


Tvålkopp.

Så gulligt så....
Ha det riktigt bra i sommarvärmen. Håller mig nog inne och pysslar lite med mina armband istället för att städa vidare. Mycket som snurrar i huvudet just nu så lite terapiarbete behövs.
KRAM!!!

1 kommentar:

Cc sa...

Vilka underbara rosor. Vad spännande å se vad du kommer hem med. Här är det en till med krämpor i sommar värmen. Kram


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails