tisdag 25 maj 2010

Utlottning.... något försenad

Nu tänkte jag passa på att ha en något försenad utlottning. Jag gjorde lite nya halsband för ett tag sedan och skulle haft utlottning då... men tiden går så himla fort så jag har inte riktigt hunnit med. Vinsten är en vacker bild bakom glas och med en ram som är lödd av silver, tenn och koppar. Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar i det här inlägget så får du 1 lott.
Länka med bilden nedan så får du 2.... Har du ingen blogg så kan du bara skicka ett mail..
gammelbalsta@gmail.com
Jag har ändrat min mailadress till den ovan för att lättare kunna ha koll på mailen. Min andra adress krånglar och datorn som den är i också. Så nu hoppas jag inte missa några mail mer.
Vinnaren drar jag när vi kommer hem i från vår semester omkring den 14 juni.

Det är mycket att stå i när man ska bort och har en hel bunt med djur. De ska badas och fixas. Fästingmedel inhandlat. Stora hunden och 2 av katterna ska bo på hundpensionat. Pudlarna, kaninerna och Sune ska min moster med man komma och ta hand om. Skönt med husvakt också... Det har inte blivit många timmar sömn de sista dagarna och min nya hemsida som borde vara färdig innan vi åker är inte ens klar...... Ida och jag ska försöka fixa till startsidan imorrn.
Min lilla firma "Helhetsverkstan" kommer att få en lite annan inriktning. Kommer att minska ned på de olika hudvårdsbehandlingarna och försöka hålla på lite mer med möbler och annat kul. Vill friska upp mina kunskaper från när jag gick möbelrestaureringslinjen och hålla på med lite mer av det. Nu gäller det bara att hitta en kock så att min tid räcker till lite mer.... Det verkar va svårare att hitta en bra kock än en hjärnkirurg..... men det lär väl ordna sig.


Så här ser vinsten ut.

Inspire... hoppas att den kommer att inspirera någon av er....

Baksidan av berlocken.


Ha det riktigt bra när jag är borta.... kommer nog inte sitta så mycket vid en dator de närmsta 2 1/2 veckorna. Jag har faktiskt köpt 10 böcker som jag ska läsa.
Hoppas att ni är många som vill vara med i min utlottning så att jag får massor att räkna när jag är tillbaks.... Kram Aydan

31 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh du..vilket fint halsband, jag är gärna med i utlottningen !!
Du..ha det nu så himla bra på resan, passa på att slappa o koppla av, det behöver du..
Attans att det ska vara så svårt att få fatt i en kock..
Kraaaam Anette

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av det vackra halsbandet! Hoppas ni får det bra på resan med god mat, gott sällskap och mycket vila..

Varmaste Kramar //
Agneta på Symaskineriet

Cc sa...

Vad kul med en utlottning hos dig, den har jag verkligen väntat på och hoppas på turen denna gång. Vad skönt att ni nu skall resa iväg, här har vi svårt att hitta tid tillsammans och hoppas nu på sem i höst och då tillsammans. PS jag länkar. Kram

Päivi Fagerström, Hem & Trevligt sa...

Halloj! Ni har verkligen skapande ådror i eran familj! Jättefint halsband...jag skulle bli överlycklig om jag vann, för du vet ju hur mycket jag gillar dina verk.
Så nu ska jag försöka mig på att länka bilden...du vet, jag är ju inte helt på med klara hur allt i den stora bloggvärlden funkar!
Kram!
Ps.Vi kör över stolarna samtidigt som dörren...så du behöver inte tänka på det!

Vit som snö sa...

Hej Aydan! Jaa jag kan inte motstå din utlottning, dina smycken är så söta!!! O länkat har jag gjort.
Ha nu en riktigt underbar semester, njut och må gott!
Kram Cilla

Anonym sa...

Kul med en utlottning är gärna med i den med en lott!

Önskar er en fin resa med avkoppling och god mat.

Njut och ha det gott!

Kram Renate
wretefelt@hotmail.com

Anki sa...

Tackar vännen!
Jag hoppas verkligen att du får det skönt på din semester, det är du väl värd...du som sliter som en tok med allt *ler*
Yes, jag vill oxå vara med i din utlottning...såå fint halsmycke...länkar med bild oxå!

Ha det nu så gott så hörs vi!
Goa kramen!

Norregård sa...

Hej!!
Gissa om jag vill vara med!!
Ljuvligt smycke, dukiga du;o)
Jag länkar så klart!!
Njuuuuuuuut semestern!!

Varma kramar Malin

Anna-Lena sa...

Hej vännen!

Hoppas att du får en underbar och avkopplande semester! Låter härligt med alla böcker. Det är klart att jag vill vara med i din fina utlottning. LÄnkar förstås!

Koppla av och haaaaa det såååå skönt i solen och värmen!

Kram Anna-Lena♥

cammie sa...

Vill såklart oxå vara med =) Jätte fint! mail: cammie85@hotmail.com

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag är gärna med, två lotter till och räkna. Du gör så fina smycken. Ha det nu så gott på resan, läs dina böcker och ha det skönt.
Stor kram till dig
AnnaMaria

torparhuldas blogg sa...

Har aldrig tur i vare sig lotter eller kärlek men hoppas på två lottchanser nu! Kram på er, Anna-Karin

Systrars söta sa...

Jättefint Halsband Aydan....vill vara med på utlottning förstås:-)) Hoppas Ni får det bra på semestern nu..Så hörs vi när du kommer hem sen, du får väl kika ner på en liten glass i sommar...:-)) Ha det bäst..kram ninis

Systrars söta sa...

Hahahaha....inte har jag då sett någon dam när jag jobbade, fast nog tror jag hon är där minsann. Du får berätta mer om henne ..kram ninis

ANNIKA sa...

Så fint!
Jag vill gärna vara med i tävlingen och hoppas på turen...
Ha det så bra på resan!
kram
gustafsson.57@hotmail.com

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hejsan!

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen och länkar med en bild också.

Vad ni är duktiga på att skapa i er familj! Ha en riktigt skön semester!
Kram,
Regina

ängeln i vitt sa...

Hallojsan Aydan!

Åh, jag vill oxå vara med i din utlottning om det vackra smycket. Jag har ju några från dig men herregud inte kan man ha för många heller. Du är otroligt duktig ja, det har jag väl sagt förut men det struntar jag i för jag vill säga det igen : ) Hoppas att du får en jätteskön resa...nä fy fasen vad jag vill hänga med alltså. Det blir nog Turkiet i höst.

Ha det bäst och kram på dig / Carina

Helena sa...

Hej!
Vill såklart också vara med och prova lyckan! Sååå fin vinst! Länkar såklart!
Ha en fin helg! Kram Helena

Livet på Berget sa...

Så vackert halsband! Så klart är jag med i din utlottning och jag länkar från min blogg. Ha en trevlig resa!
Kram
/Sara

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av det vackra halsbandet. Jättefint!!!!!
Ha det bra på resan.
Britt
britt.jonesig@telia.com

koppfnatt sa...

Hejsan !
Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Ser på bilderna att ni haft det skönt.
Kram Åsa

Viola sa...

Givetvis vill jag vara med, har ju haft tur hos dig förut, kram

HÖNSHUSET sa...

Hej hej!!

Vilket fint smycke och vilken fin blogg, har precis hittat hit!! Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar även!!

Ha de bra!!

Kram gunilla

Elsa och Helena sa...

Så klart jag är med och tävlar...jättefin vinst. Länkar också:)

Kram Helena

Rose Garden Malevik sa...

Oj......vilken vacker gård :)
Håkan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jaaa! Jag vill också vara med på det här! Hoppas på tur förstås!
Kram
Marie

bakom berget sa...

Vilken fin utlottning! Klart att man vill vara med. Jag tar två lotter. Länkar inne hos mig.
Ha det gott! Kram Åsa

Anita sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anita sa...

Vilket vackert halsband,har länkat och vill prova lyckan. Kanske din semester är slut, hoppas den varit toppen och att du har fått ny energi.
Ha det gott!
Kram Anita

Anita sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken Tindra sa...

Jag är gärna med och tävlar om denna underbart vackra berlock! Länkar från min blogg.
Härliga semesterfoton du visade.
Ha en fortsatt skön söndag!
Kram!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails