lördag 10 oktober 2009

Verktygslåda

Jag har länge letat efter en verktygslåda som passar att ha i hallen. Jag är trött på att springa runt överallt när jag behöver en skruvmejsel, hammare, tumstock och annat som behövs ganska ofta. Nu hittade jag en perfekt förvaring för lite små verktyg. Den passar perfekt och är inte störande om den råkar stå framme mitt på golvet.
Hoppas bara att jag får ha "mina" verktyg i fred nu. De har en förmåga att försvinna... Till och med om jag lägger blommiga verktyg i hallskåpet så försvinner de. Har testat eftersom jag trodde att killar inte använder blommiga verktyg....
Den är verkligen jättesöt.


Glaslock på bägge sidor.









Och 2 lådor.

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt verktygslåda.ja du är så himla duktig.....Har du kommit på något häftigt till min bild på Älsklingen ?Ha en härlig lördag kramizar ~~~~RITA~~~~.

hemma hos lilla mej sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
S o F sa...

Det var nog den mest charmiga "verktygs"låda jag någonsin sett!

En prydnad vart den än står.

Trevlig Helg!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails