söndag 6 september 2009

Vinnarna är......

Anki med bloggarna Min lilla Värld och Nytt & Nött. Kim fick dra lotterna och Anki blev nr. 1 och får välja halsband först.
Vinnare nr. 2 blev Birgitta med bloggen Utsikt från Vävstugan.


Grattis till er båda. Ni kan väl maila mig era adresser och vilket halsband ni vill ha. Jag ska försöka gå ut på era bloggar(som var jätte trevliga, jag hade inte sett dem förut.) I morgon och skriva en kommentar i fall ni inte läser det här
Min mail är: aydan@helhetsverkstan.se

Det blev faktiskt fler lotter än jag kunnat tro. Kul.. nu har jag fler fina bloggar att besöka.
Lina skulle dra vinst lotterna men somnade på en pall i köket medan jag skrev ned namnen.
Kim fick äran att dra vinnarna.

4 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Halloj!

Tack för en fin tävling! Snyft... men jag får gratulera de glada vinnarna! Du skulle inte kunna tänka dig att göra ett byte med mig, namnsmycke i silver eller något annat smått och gott från mig!

Hoppas att du får en skön vecka!

Kram Anna-Lena

Vit som snö sa...

Grattis till vinnarna och tack för en riktigt fin tävling om dina ljuvliga smycken!
Jag vann iallafall att hitta din fina blogg:-)
Kram Cilla

Anki sa...

Meeen gud vad glad jag blir...jag har VUNNIT ett av dina vackra smycken!!
Vilken turgumma jag är, som hittade din fina tävling först igår!
Tack söta gulliga...åhhhhh vad jag är glad, hihi...
Mailar på stört!

Goa kramen Anki

Birgitta sa...

Hej! Vad glad jag blir när jag vunnit ett av dina fina smycken. Jag mailar på direkten.
Vilken tur jag har som hittade din fina blogg. Kommer att följa den nu.
Hoppas målningen går bra.
Ha det så gott!
Kramisar Birgitta


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails