fredag 14 augusti 2009

Den här veckan är nog min otursvecka. I går trampade jag på en skruv som gick rakt in i foten. Jag får skylla mig själv eftersom jag lagt alla saker framför spisen och försökte laga mat( det krångliga som jag skulle låta Micke fösöka sig på). Synden straffar sig.
Jag målade "bastu"golvet 2ggr och nu håller jag på att skrapa bort färgen. Jag målade med Alcros vattenbaserade golvfärg Entré och den är pissdålig, jag målade på betonggolvet ute i våras och den har inte hållit där heller. Jag skrapar bort den och målar med oljebaserade Lokal golvfärg i stället. Tur jag köpt några extra liter för de slutar sälja den snart.

Här har jag pillat med nageln på några fläckar.
Jag skrapar bort allt. Kul.....
Jag köpte en taktorkställning på IKEA som går att hissa upp och ned. Smart då slipper jag ha en klumpig sak på golvet.
Jag ska ha några svarta hyllor på väggen därinne också . Jag har inget städskåp så det blir perfekt för rengöringsmedel och sånt.
Här bakom öppnaspisen ställde jag slagbordet. Här ska jag sitta och tillverka mina smycken.

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails