lördag 11 juli 2009

Regn och smycken

Tänkte bara visa er ett av alla de smycken som jag passat på att tillverka i mitt fina semesterväder. Ibland är det skönt att det regnar. Jag har inte ens dåligt samvete över att jag inte lyft ett finger den här veckan. Inget borstande av hus, inget målande eller någonting som har med hus och trädgård att göra överhuvudtaget. Jag har suttit och fixat med massor av olika smycken, pillat, lödit, redigerat bilder och märkt att jag behöver förstoringsglasögon. Det blev en tur till optikern. Jag har ett par glasögon som jag köpte för 6 år sedan för mitt andra synfel men dem har jag knappt använt. Nu börjar jag se dåligt också, så är det att bli gammal.
Jag ska ta bilder på de andra smyckena någon dag så att ni kan få se dem. Det är jätteroligt att göra dem.
Här är ett armband med Lina i en liten ram.

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails