fredag 17 juli 2009

Myggnät

Jag hatar myggor så därför satte vi upp tunna gardinlängder här ute. Det gick knappt att sitta här 1 minut utan att bli uppäten. Med alla lyktor blev det ganska så mysigt faktiskt och myggfritt.

Farmor fick följa med ut också. Vi tände ljusen ute för hennes skull. Hon begravdes i Tisdags och gick bort i måndags. Samma dag försvann vår fina katt Ronja. Jättekonstigt för hon brukar aldrig gå långt bort. Hoppas att hon lever...
2 stycken nya pallar. Jag har 2 i köket också.
Speglarna köpte jag samtidigt med pallarna. De är i från Tripple House. Tänkte ha lite örter i krukorna.



Årets första dopp i poolen. Bara 17 grader i vattnet men det stoppar inte en åttaåring.


Micke har börjat med trallen. Han ska vara så himla noggrann som vanligt. Jag hade tänkt mig 2 timmars jobb ungefär. Lite plankor och sedan klart. Men inte då... Men fint börjar det bli...

1 kommentar:

Brocante sa...

God ide med det myggnettet - det er ikke morsomt å bli spist opp av mygg. Skulle gjerne gjort dette selv men har ingen vegger å sette opp myggnettet rundt der jeg sitter.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails