onsdag 13 maj 2009

Byarums möbler

Jag kan inte tro att det är sant... ganska overkligt faktiskt... en mega stor lada att bre ut sig i när man ska fixa med möbler. Det känns så lyxigt att slippa hålla på, på en liten yta. I sommar ska vi göra i ordning en riktigt fin verkstad så att jag kan börja fixa med lite möbler. Barnmöbel verkstad ska det bli bla...


Den lilla ladan hyr vi ut. Förhoppningsvis så kommer jag aldrig behöva den för då har vi nog samlat på oss för mycket prylar.
Här inne har jag slipat brädorna till Gästis utemöbler. Vädret har inte varit så bra.
3 stolar kvar att slipa.
Brädor och möbelben lite överallt.
Bordsplankor på tork.
Soff- och bänkplankor.
De här har jag oljat 5 gånger. Oljan blir lite för blank tycker jag men det får duga.
Jag passade på att måla benen när jag ändå höll på. Det var 8 år sedan jag gjorde det sist.
Visst är de väl fina?? Önskar att jag också hade byarumsmöbler hemma.

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails