måndag 13 april 2009

En till barnstol

Nu har jag äntligen målat färdigt Lisas stol. Tur att jag gjorde det i lördags för i dag kan jag knappt röra mig. Jag krattade löv i flera timmar i går. Kunde aldrig tro att det kunde finnas så mycket löv och gamla kastanjer på en gräsmatta. Å andra sidan så har vi ju inte haft mer än 2 äppelträd på vår förra tomt. Det jag fick i hop i går var mer än det vi krattade totalt på 13 år på Domarevägen känns det som. Nu är det bara resten kvar. Hoppas jag hinner kratta klart innan det blir vinter igen, tveksamt...
Lina hade så roligt i går, hon körde fyrhjuling hela dagen och hade nog fortsatt hela natten om vi inte gått in.

Så här blev stolen. Jag hade velat måla en nalle eller hund men nu ville hon ha en kanin så jag har lovat Lina att jag ska måla det på hennes stolar i dag.
Världens lyckligaste 7- åring.
Här går det undan.

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Så härligt ni har det där på gården!

Kram Maud


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails