lördag 25 april 2009

Badrum

Jag har ju inga blommor i vår trädgård ännu så jag tänkte att lite handdukar och duschdraperi med rosor på i badrummet kunde passa bra. Då har jag ju lite blommor att titta på.
Här ställde jag den fina grå lyktan.

Jag tog bort lite svart och lite grått(handdukar) och vips så kändes det mer som vår/sommar.

En lycklig 8-åring som precis öppnat sitt paket.
Och sist en bild från den otäcka branden. När vi kom hem vid 14 tiden så brann det fortvarande mycket. Hela baksidan var full av lågor. När jag hämtat kameran så hade de lyckats släcka lite där. Det tog dem 13 timmar att släcka.

1 kommentar:

Fake cake sa...

Vad vacker gård ni har och känner igen mig hur arbete med renovering av gård är.
Man blir nog aldrig färdig men visst blir det stora lyft för varje projekt man gör.

Ha det gott//Lotta


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails