tisdag 24 mars 2009

Jag visar bara en liten bild nu. Toaletten är inte riktigt färdig. Kranen som vi köpt var trasig så det sprutade ut vatten på sidan, typiskt. Jag fick hoppa in i bilen och åka till järnaffären, men där fanns det inga 2 greppsblandarkranar. Vidare till vvs-butiken och där hade jag tur. De hade 1 sådan kran hemma, till halva priset dessutom. Ibland har man tur i oturen. Den trasiga fick vi lämna tillbaka, ville inte ha en ny i det märket(Hafa).
Oturen var inte slut
med det. Handfatet som hör till kommoden till övervåningens toalett hade fått en lång spricka. Kul, det går inte att köpa ett nytt då måste man köpa hela skåpet också och jag har ingen lust att slänga ut 10000:- just nu på det.
Micke fick köpa ett slags epoxy lim och lite färg, så ska jag försöka fixa till det så att det kanske funkar ett tag. Sprickan är på utsidan.

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails