söndag 19 oktober 2008

Den 19:e Oktober

Stackars lilla Zoro. Här ligger han med hela nyopererade benet inlindat i bandage.


Här börjar vi att såga pärlspont. Vi hade sådan tur att det bara var att kapa dem på mitten så blev det rätt längd. Inget spill. Jag sa att Micke skulle vara försiktig, men......
Vi började med sovrummet.
Här är Ronja. Inte visste vi att katter var så här roliga. Hon tigger pizza.
Hon höll oss sällskap hela dagen och kvällen. Det kändes taskigt att åka hem och lämna henne kvar ute. Sune har vi inte sett sedan i onsdags. Men vi har ju inte varit där så mycket den här veckan. Hoppas att han är i närheten.
Så här fint blev det när jag målat 1 gång.
Bastu känsla i sovrummet. Jag har inte hunnit grundmåla mer pärlspont så vi bestämde oss för att spika upp dem ändå. Hoppas att de inte krymper så mycket så att det blir randigt när jag målar på plats.
Det spelade ingen roll att jag sa var försiktig med sågklingan. Här ville han såga av sig tummen... Men misslyckadea med det också. Han slipper inte undan...

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails