söndag 16 september 2012

Nu var det riktigt länge sedan...

För 12 år sedan vaknade jag upp det här datumet med en sambo, 2 barn, 1 hund, 1 kanin, 1 lagom villa i sina ungefärligt bästa år med en normalstor tomt med växter som jag gillade och med trevliga grannar... i morrn när jag vaknar upp så har jag varit gift i 12 år och vaknar upp med 3 barn, 3 hundar, 4 katter, 1 kanin, 1 ponny, 1 hus från 1890 med tillhörande stall, lada, ruckelhus, diverse "byggnader" med enormt renoveringsbehov... 24000m2 djungel.. utan växter som jag gillar eftersom det bara är ogräs, vildsvin till grannar... Men vad gör det när "your home is where your heart is" med min underbare man och mina barn å drösen med djur förståss... Grattis min älskling Mikael Öhlén du har överlevt ännu ett år som gift med mig...(starkt gjort måste jag säga).    
Bloggandet har verkligen blivit lidande det här året och det har sina orsaker. Finns några på denna jord som jag inte vill att de ska veta vad jag och min familj pysslar med helt enkelt. Är väl kanske idiotiskt att visa bilder å skriva antar jag när det finns folk som inte är riktigt "friska" i huvudet... Jag avvaktar några veckor till å sedan kanske jag börjar göra lite inlägg så smått eftersom jag tycker att det är så roligt..
Ha det så bra!(om det nu är någon som läser) KRAM!

8 kommentarer:

ängeln i vitt sa...

Jag väntar gärna :)

Kram på dig / Carina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis på bröllopsdagen imorgon, och det var roligt att du dök upp här i bloggen igen.
Kramar
AnnaMaria

Bygdegården sa...

Jag är kvar :) alltid tråkigt med alla nättroll(som Kodjo på Morgonpasset i P3 kallar dem). Jag har själv haft en lååång svacka nu med bloggandet, men även det har sina anledningar, men det är ju så roligt :) ser fram emot fler inlägg från dig! Kram! /emma

Anonym sa...

This is my first time go to see at here and i am in fact impressed to read everthing at single place.


Here is my web-site ... hemorrhoids treatments

Anonym sa...

geotorelxz bill consolidation loans
debt consolidation
credit card debt help

Anonym sa...

Admiring the hard work you put into your site and in depth information you provide.

It's nice to come across a blog every once in a while that
isn't the same unwanted rehashed material. Wonderful read!
I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.


my website; trening silowy

Anonym sa...

I've been browsing online more than 2 hours today, yet I
never found any interesting article like yours.
It's pretty worth enough for me. In my view, if all
web owners and bloggers made good content as you did, the internet
will be much more useful than ever before.

Also visit my web-site: http://www.youtube.com/watch?V=sh7ip0yklky

Anonym sa...

Service reviews are easily available over many internet resources to give us an independent opinion about many service providers.

When we surf the internet using our i -
Phone, we often don't realize that the wifi connection may not be encrypted; as
a result we carelessly conduct transactions over the internet and unknowingly expose information related to our identity.

7) If you really care about being private, don't use a voice-mail
at all.

Here is my web site: fb hack


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails