lördag 19 mars 2011

En broderad häst....

Jag tänkte försöka mig på att sy en tröja till Lina. Hon vill ha en broderad häst på ryggen så igår provsydde vi en häst på en t-shirt och den blev riktigt bra. Här hemma händer inte mycket alls. Tiden räcker inte till eftersom jag nästan aldrig är hemma, men idag är jag ledig och kanske, kanske jag hinner måla något när jag städat och tvättat. Skåpet som jag vill måla idag är ett projekt som jag påbörjade för 17 år sedan och nu vill jag fortsätta med det...
2 timmar tog det för maskinen att brodera hästen.
I morse provade jag det här mönstret på en kökshandduk.
Den här söta hästen köpte Lina på tyghus1 här i Bålsta häromdagen.. SÖT...
Ha en riktigt trevlig helg! KRAM

3 kommentarer:

Cc sa...

Du jobbar och står i fattar fortfarande inte hur du hinner med eller orkar, men det är ju så att har man kul så orkar man allt man vill. Visst stämmer det. KraM

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Det var en fin häst, otroligt att det går och lägga in såna mönster också. Har ju sett när Agnetas maskiner står och arbetar, imponerande! Alla hästtokiga tjejer kommer och gilla denna.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Östervik9 sa...

Godmorgon i solen!

Jag kikade också på den gulliga trähästen med fårull inne hos Tyghus1 när jag var där. Den är så himla fin:)
Ha en bra dag.
Kram
Camilla


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails