fredag 24 december 2010

Det börjar arta sig i vårt hus...

Det doftar ljuvligt av såpa, julklapparna är inslagna, granen på plats och tom en skinka i ugnen.
Jag hann tyvärr inte städa hela huset men det får bli som det blir. Vi åker ändå bort i morgon. Vi firar julafton med mina föräldrar, bröder och brorsbarn hemma hos mamma och pappa. Det är enda dagen på året som vi träffas hela familjen i stort sett eftersom pappa inte är hemma så ofta.
Julpyntet bar vi ned i pannrummet och struntade i att pynta resten av huset, men en gran måste man ha när det finns barn i huset. Snart kan jag börja njuta av min ledighet...
Ha en riktigt härlig JUL!!! KRAM

1 kommentar:

Vit som snö sa...

En riktigt stooor God Jul-kram skickar jag till dej o din familj!!!
Kram Cilla


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails