onsdag 30 december 2009

Sitter och väntar ....

på detta skåp som jag hittade på blocket härom dagen. Medan jag åkte till jobbet för att beställa varor för nästa vecka skickade jag Micke och lillebrorsan in till stan för att hämta detta skåp. Tog en tur till färghallen också för nu kliar det i mig... jag har latat för länge och måste måla NU...
Jag köpte ett till skåp ett par veckor sedan som också ska fixas till. Jag tar ett kort senare så ni får se det. Tror inte vi har plats för alla möblerna hemma... men det ordnar sig nog. Hoppas att skåpet är lika fint i verkligheten som på bilden.
Jag tänker måla om lilla toalettens golv i dag också. Har retat mig på att jag målade rutorna snett så nu får det bli enfärgat....
Gott Nytt År på er alla... Kram....

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails