söndag 2 augusti 2009

Gammalt slagbord

Jag svängde in på tygaffären för att köpa några meter spetsband till halsbanden som jag håller på med och råkade titta på lite andra grejer som stod på ett bord. När jag böjde mig för att inspektera bordet så hängde det en prislapp där under och bordet var ju tvungen att följa med mig hem. Helst skulle jag vela haft ett 1700-tals med låda men det här kommer att bli fint när jag tar bort färgen. Jag tippar att bordet är från 1800 talets mitt. Det blev en väldigt dyr spets....


2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh du, jag förstår att det bordet bara var tvunget att följa med dig hem, såååå vackert !!
Ha det gott
Kraam Anette

Brocante sa...

Enig med deg i det - du kunne ikke ha gått ifra det! Du finner nok en fin plass til det også.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails