onsdag 22 april 2009

Turkiskt bad

Nu tänkte jag visa er vad som står på tur. Fast det här projektet kommer att ta lång tid att färdigställa och vi kommer inte att börja fixa med det före semestern.
Att Hamam ska det bli i stallet bla. Jag har alltid velat ha ett turkiskt bad och stallet är perfekt för det.
Stackar min man, han visste inte vad han gav sig in på den dagen han träffade mig... Ingen rast och ingen ro... Men innan vi börjar att riva i stallet så vill jag fixa färdigt min baddamm som ska ligga i den gamla hagen bredvid vårat hus.

Det här Hamamet hade det på hotellet i Bulgarien där vi var förra året. Det var så lagom fint att jag tror att vårat kommer att gå i den här stilen.
Vi kommer inte att ha så här många marmorhällar, kanske 3 st.

Titta så fint.
Så här ser det ut i stallet nu. Och förhoppningsvis om något år eller 2 ser det inte ut så här.
Stallet utifrån. Jag älskar dessa tjocka stenväggar.

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails