lördag 13 september 2008

Den 12:e September

Det verkar bli bra. Jag borstade bort lite kalk för att se.


Jag börjar inte borsta bort kalken idag, bäst att pensla ut i de andra rummen först.
Det är verkligen flammigt i Idas rum. Undrar hur det kommer att bli..

I morse köpte jag pensel som gick att sätta fast på ett skaft. Man är ju ingen ungdom längre. Lite jobbigt att krypa på alla fyra.

När jag höll på som bäst utanför Kims rum höll jag på att få slag.
Ett grymtande, högt ljud utanför fönstret.. Det var inga bilar i alla fall.
6 jä... vildsvin. Tur ytterdörren var stängd och att jag var på andra våningen.
2 var stora som ponny hästar, 2 mellan stora och 2 ganska små ungar. Det var bara 2 som fastnade på bild för de andra kutade runt som svin. En sak är säker vi behöver inte hyra någon jordfräs. Men hur ska jag våga mig ut till bilen?
Jag får väl ta med mig den största kofoten ut.

Så här ser det ut utanför Idas och Linas rum.

Längst bort ser man Kims rum.

Inga kommentarer:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails