onsdag 6 oktober 2010

Äntligen har vi fått upp våra stolpar.

I 2 år har vi haft det mörkt ute men nu lyser det i 3 stolpar av 5 i vår allé. Så himla skönt.
Micke har stått ute i blåsten på kvällarna och grävt och gjutit... vilken lycka när jag kom hem från jobbet nu ikväll och det lös. Det är verkligen kolsvart utan lampor. Jag har säkert varit ute 10 gånger sedan jag kom hem och kollat att det verkligen var sant att det inte är helt svart...
Nu kan vi gå till soptunnan och inte vara så rädda att överaskas av vildsvin i mörkret. Vilken lycka....
Inte helt lätt att få bra bilder i mörkret.




Tänk att lite lampor kan göra en så glad. De lyser verkligen upp i en annars rätt så jobbig tillvaro... Ha det bra KRAM....

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Nämen ohhh så fint..jag förstår din lycka att de lyser nu !!
Kanon fint..
Kraaam Anette

Plupps krypin sa...

Sååå fint! Må så gott!
Jättekramen Yvonne

Systrars söta sa...

Å vad härligt med lite ljus, ser kanon ut. Ja, vem fanken vill möta vildsvin ute i mörkret va?! Hann tyvärr inte med i måndags, men jag hoppas det gick bra...Å du jobba inte ihjäl dig..Kraaaam kat

Anna-Lena sa...

Vad fint! Förstår att det känns jätteskönt med lite ljus nu. Usch vad det är mörkt om kvällarna!

en fin helg önskar jag dig!

kram Anna-Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättefina lyktor, så skönt och få ljus. Förstår din lycka, sånt här blir man glad för.
Ha en fin helg
Varm kram
AnnaMaria


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails